Voi hyvänen aika mikä viikko takana. Tämä osapäivätyöläinen tuntipalkalla teki kevyesti 45-tuntisen viikon (terveisiä Annelle Luzerniin, tuntuu olevan sveitsiläinen tapa... :(). Kun työmatkoihin kuluu puoli tuntia suuntaansa, kolmen vartin ruokis lasketaan tuohon lisäksi, ei vapaa-ajan ongelmia ole juurikaan ollut. Maanantaina ja keskiviikkona olin sentään illalla kotona, luin vähän tentteihin ja tein kotihommina. Nyt viikonloppuna jatketaan noita edellisiä, ja jossain välissä (mutta missä?) olisi tarkoitus ihan vain olla, jotta ensi viikolla jaksaa taas. Eilen kyllä töissä huomasin, että yksi viikko, luultavasti toinenkin menee tuolla tahdilla, mutta sitten täytyy taas päästä vähän hellittämään. Mä kun en vain ole töissä, vaan yritän opiskellakin siinä sivussa.

Sitten iloisempiin asioihin. Olin eilen illalla sirkuksessa. Ohjelman jälkimmäinen puolisko oli todella hyvä ja onnistunut, vauhdikkaita trapetsi-, köysi-, yms. numeroita toisensa jälkeen. Ekalla puoliskolla oli Knien perheen kaikki eläinnumerot (ja vähän muutakin), se oli huomattavasti rauhallisempi eikä ihan niin mun makuun. Toisaalta ne eläinnumerot on muutaman käynnin jälkeen vähän niin kuin nähty. ;) Tänä vuonna mukana on sveitsiläisistä koomikoista Starbugs, ei huono. Tämä on Kniellä tapana, heillä on joka vuosi mukana joku täkäläisistä ei ihan tuntemattomista koomikoista. Monille (osittain myös mulle) tämä on syy mennä vuosi toisensa jälkeen katsomaan.