;-) Mietin kauan, että uskallanko tulla ulos kaapista, mutta olkoon tämän kerran. Pohjustan vielä sen verran, että olen katsonut tätä ennen _pari_ sarjaa Saksan/Sveitsin/Itävallan idoleita/popstarseja, ilman mitään seurauksia.

Viime viikonloppuna oli Saksan idolin finaali, voittaja on Daniel Schuhmacher (kirjoitetaan h:lla, ei ilman kuten kuuluisampi sukunimikaimansa). Mä olin jo taannoin alkukierroksilla tykästynyt sen ääneen, välissä oli huonompiakin esiintymisiä, mutta finaali lauantaina oli "ihku" (teini mikä teini). Niinpä kävin tänään ensimmäistä kertaa elämässäni a) ostamassa idols-voittajan äänitteen, b) ylipäänsä sinkun ja c) tietoisesti Dieter Bohlenin kirjoittamaa musiikkia. Tänään oli siis ilmestymispäivä. Tuosta löytyy video sikäli kun jotakuta kiinnostaa. Disclaimer: objektiivisesti ajateltuna biisi on sanoitettu nätisti sanottuna mahdottomasti, video ei ole mistään kotoisin ja Daniel on kaikin puolin vähän nuori, mutta mä en ole ollut enää viikkoihin lähellekään objektiivinen.

Ja olen vähän niin kuin sitä mieltä, että tässä iässä saankin saada tällaisia sekopäisyyskohtauksia. Onneksi on netti ja vertaistuki niin ei tarvitse kavereita rasittaa... Tänne mä päivitän kun on päivitettävää, lupaan muuten olla ihan kiltisti ja hiljaa.

Ja nämä jutut kategoriaan "teini"