Joskus kyllä ihmettelen näitä mielen koukeroita. Nyt mä olen täysin yhtäkkiä yllättäen nukkunut viimeiset kaksi yötä. Nukkuminenhan tällä hetkellä tarkoittaa sitä, että illalla nukahtaa ilman sen kummempia kommervenkkejä, yöheräämiset eivät valvota ja että aamulla herätessä huomaa olleensa sängyn pohjalla n. 8 tuntia. Tänään aamulla on ekaa kertaa miesmuistiin (ainakin loman jälkeen) levännyt olo. Jee!

Ja koska olo on levännyt, olen tässä blogikierroksen lomassa suunnitellut päivän ohjelmaa. Jos vaikka nyt lopultakin saisin aloitettua tämän kämpän siivoamista (jonka siis olin suunnitellut lopun yliopistoloman aiheeksi, mutta siinä kävi niin kuin kävi), kylälläkin täytyy vaihteeksi käydä (postissa ja paperikaupassa, kaikki muu löytyy täältä laitakaupungilta). Ja ajattelin mä katsella alppihiihtoakin. Niin ja tietysti kirjoittaa työhakemuksia ja tehdä ranskanläksyt.