Mulla on työn alla Joan Elliotin enkeli Cross Stitcherin numerosta 191. Tällä enkelillä on niin mun värinen vaate (hallitsevina väreinä violetti, sininen ja vihreä) etten mä voinut vastustaa kiusausta. Ensin mietin kyllä puoli vuotta uskallanko, koska koko on sentään 159*120 pistoa, siinä on sekä helmiä että metallilankoja ja mä sentään pistoilun alalla vähän vihreä vielä. Välissä pistelin edellisestä Cross Stitcheristä vähän pienemmän taulun, jossa myös oli/on metallilankoja, ja päätin että uskallan tuon enkelin kimppuun. Viime torstaina tuli Englannista kangas, langat jäivät jälkitoimitukseen. Onneksi varastoista (hih, mulla on jo muliinilanka"varasto") löytyi valkoista, joten olen viikonlopun katsellut talviurheilua ja pistellyt valkoista. Tänään sitten loppuu valkoinen lanka, ei valkoinen mallista, ja olin hetken aikaa ihan onneton, mutta lankojani tarkasteltua huomasin että sieltä "varastosta" löytyy paria muutakin väriä! Pistely siis jatkukoon, niitä muita värejä on sen verran mallissa (ja sen verran lankoja jäljellä) että en välttämättä vielä tällä viikolla kaipaa niitä lankoja Englannista.

Vähän on tullut purettua ja pisteltyä, purettua ja pisteltyä, mutta nyt alkaa tuntua siltä että ainakin tämä tavallisilla langoilla pistely sujuu ilman sen kummempia kommervenkkejä. Ja niistä edellisistä tekeleistä laitan kuvia heti kun saan heidät kehyksiin. Mut (ja mun tämän hetken rahatilanteen) tuntien siinä voi mennä tovi...