Oli tämäkin pääsiäinen. Ulkona on maa valkoisena vaikka kevät kävi jo toissa viikolla vierailulla. Mä oon lukenut pääsykokeisiin, tehnyt logistiikan verkkotehtäviä, ollut ylpeä suomalainen formulakatsomossa sekä käynyt ystäväni sekä miehensä kanssa ulkona syömässä. Niin ja tehnyt kotitöitä laidasta laitaan kun kerrankin on ollut aikaa.

On muuten vähintäänkin huvittavaa lukea samoja asioita jo noin n:tä kertaa, mutta minkäs sille mahtaa, että opiskeluoikeus suomalaisesta yliopistosta on saatava, jotta tämän sivuaineen saa vaihdettua pääaineeksi. Näinä päivinä tulee vuosi täyteen siitä kun olen viimeksi käynyt matikan laitoksella.

Työtilanteesta sen verran, että tällä hetkellä näyttää siltä, että olen jäämässä tuohon nykyiseen työpaikkaani, tosin hieman nykyisestä poikkeavalla roolilla, lisääntyneellä vastuulla sekä palkalla. Uusista työtehtävistä mulla on jo ihan hyvin hajua, työehdoista on tarkoitus neuvotella nousuviikolla kun mun lähiesimies-kirjanpitäjä-henkilöstöpäällikkö tulee takaisin lomalta Etelä-Ranskasta (sikäli kun ei juutu moottoritieruuhkiin, tuota valkeaa on tullut Ranskaakin). Mulla on tarkka käsitys työehdoista, täytyy katsoa miten ne kohtaavat työnantajani käsityksen. Mutta työtilanne ei stressaa enää lähellekään niin paljon kuin pari kuukautta sitten, joten kyllä tämä tästä, taas.