Mulla on mun kysymyslistaan yksi kysymys lisää. Sen lisäksi oppikirjaan "kuinka huijaan naisia" voisi kirjoittaa yhden luvun lisää. Mullahan on riittävästi huonoja kokemuksia noista kaksilahkeisista, mutta tuo tämänkertainen kaikesta yleisyydestään huolimatta puuttui vielä tätä ennen.

"Mä oon tapaillut koko ajan yhtä toistakin, ja se toinen on alusta asti ollut mun ykkösvaihtoehto." (käännös vapaa, mutta totuudenmukainen) Mikäs siinä, sattuuhan sitä (varsinkin mulle), mutta ei se kivaa ollut silti. Ja kun mä en edes pidä itseäni helposti huijattavana. Siinä vaiheessa kun tyyppi yritti sanoa, että voihan tulevaisuudessa olla asiat toisin, mulla paloi erittäin hillitysti käämit. En nimittäin viittinyt vakkaripaikassani mitään kohtaustakaan aiheuttaa... Että näin tällä kertaa, kaikkea sitä näkeekin.

Niin se kysymys on: "tapailetko sä muitakin samaan aikaan?"