Maanantaina iltapäivällä soittivat sivutyöstä, ja sanoivat, jotta mut irtisanotaan irtisanomisajan puitteissa marraskuun alussa. Kyllähän mä tiesin, että vuoden projektista oli kysymys, mutta jotenkin elättelin sittenkin toiveita jatkosta. Jossain vaiheessa täytyy hieman pohtia budjettia, koska vaihtoehtoja on tasan kaksi: hankkia jostain (mutta mistä?) enemmän rahaa tai karsia kuluja. Onneksi aikaa on vielä puolitoista kuukautta, joten ei tarvitse ihan heti heittää kirvestä kaivoon. Päätyössä näyttää noiden elokuun lopun hankaluuksien jälkeen taas hieman valoisammalta, joten ehkä tämä tästä.

Mä tein opiskelujen suhteen keksinnön. Siellä Suomessahan tentitään kauppatieteiden pääsykokeissa myös kansantalous. Kansis on hieman vaativaa omaksua ihan itseopiskeluna, joten päätin käyttää hyväkseni täkäläiset johdantoluennot. Enhän mä sitä tietenkään vielä saa tenttiä, mutta ei kukaan estä mua käymästä harkoissa. Luennot on ikävästi iltapäivällä, joten sinne en pääse. Keväällä sitten luennotkin on niin (eli aamupäivällä), että mä voin käydä siellä. Liiketaloudesta nappasin pari ikävää ulkoaopettelukurssia, joiden luennot ovat iltapäivisin, eli jotka täytyy opiskella ahkeralla itseopiskelulla. Sitten on nekin ohi. :)