Mä sain inspiksen näin iltatuimaan ja kirjoitin Lebenslaufin uusiksi. Löytyi nimittäin netistä mainio pohja, jota hieman soveltamalla sain kaiken mahtumaan yhdelle arkille. Tuolla Lebenslaufilla on ihan työnantajan oma moka, jos ei mua palkkaa... Tämä lähti siitä, kun sain vaihtelun vuoksi taas hylkäyskirjeen, ja alkoi tuntua siltä, että ehkä tätä työnhakukäyttäytymistäkin voisi optimoida!

Kaveri löytyi silloin tiistaina ihan hyvin. Hänen häät on toukokuun alussa, ja hiljalleen tuntuu alkavan hermostuttaa. Mä pääsen allekirjoittamaan todistajana maistraattiin, vähänkö olen otettu!

Piti pitkin iltaa tehdä tilaston laskareita, mutta ei vain onnistu. Ehkä mä oon vaan tyhmä ja yksinkertainen. Ei vaan, mua ei juuri voisi vähempää kiinnostaa istua tuntikausia sellaisten tehtävien ääressä, joiden tajuaminen ja ratkaiseminen on niin vaikeaa. Onneksi tähän kurjuuteen on tulossa loppu. Näin muuten tänään kaupungilla yhden vaihtarivuoden aikaisen kaverin. Sanoi mun näyttävän pirteältä ja terveeltä... En kyllä kertonut mistä moinen muutos johtuu.

PS. Tökkikö muillakin vuodatus, vai oliko häiriö kansainvälisessä tietoliikenneyhteydessä?