Vaikka hiljalleen alkaa suunta olla oikea, eilen taisi olla pahin päivä. Tänäänkin päätin kyllä lintsata luennot, koska nenäliinat on vielä sen verran kovassa käytössä. Toimistotyöhön kunto riittää mennen tullen, joten sinne mä päädyn tänään iltapäivällä. Pari viikkoa ehdin ensin olla puolikuntoinen, ja nyt kun työstressi helpotti, sairastuin. Sattuuhan sitä, ja totta puhuen, en mä ole pahoillani siitä, että vähän täytyi hiljentää vauhtia. Yliopisto alkoi kyllä heti eilen mielessä stressata, mutta hei, oon mä selvinnyt ennenkin. ;)

Lyhyt yhteenveto viime viikoista. Stuttgartissa oli tosi kivaa, tytöt olivat hyvää seuraa, säitäkin piteli (mm. istuttiin lauantaiyönä kuppilan terassilla!) eikä kaupungissakaan ollut mitään vikaa. Vähän niin kuin tämä Bern, leppoisia ihmisiä, lähinnä rauhallista menoa, mutta kumminkin ihan toisessa mittakaavassa. Sen verran vielä, että hassuja nuo saksalaiset, ne harrastaa ihan urbaaneissakin olosuhteissa yksityisautoilua. ;) Yliopistolla on riittänyt tekemistä, mutta ihan aikuisten oikeasti kiva taas olla vain ja ainoastaan pääaineiden luennoilla. Mä olen käynyt tosi ahkerasti luennoilla, ennen tätä viikkoa olin lintsannut vain silloin Stuttgartin viikonlopun molemmin puolin. Töissä puuhaa riittää, ja suurimmaksi osaksi siellä on ihan kivaa. Ainakin siitä maksetaan (vaikka työsopimuksen pidentämisen yhteydessä täytyy palkastakin puhua).

Ei mulla muuta, menen tästä tekemään harkkoja. Vähäiset päivitykset johtuvat siitä, että yleensä ei suomi kirjoitettuna iltaisin oikein suju. Mä puhun arkikielinä tällä hetkellä ja vielä hamaan tulevaisuuteen sveitsinsaksaa, saksaa sekä englantia, mikä aiheuttaa sen, että synapseista ei iltaisin oikein irtoa suomea nimen omaan kirjoitettuna. Tschuldigung. ;)