Edellisen kirjoituksen jälkeen on ehtinyt sattua ja tapahtua, kuten se, että vanhempani kävivät täällä ja että Liechtenstein-Suomi matsi oli suoraan sanottuna aika vähän iloinen kokemus. Itselleni tärkeimmät tapahtumat kuitenkin olivat a) lukukauden alkaminen ja muistin palaaminen sen suhteen, minkä takia mä pääaineestani tykkään. :) Tahtoo sanoa myös, että jos mitään ihmeellistä ei tulevien viikkojen aikana tapahdu, aloitan maisteriluennot kevätlukukaudella. Tämä senkin takia, että b) mulle tarjottiin toistaiseksi jatkuvaa työsopimusta nykyiseen työpaikkaani. Juuri nyt näyttää ihan hyvältä, mä suunnittelen jo ihan täysiä seuraavaa ammatillista siirtoa, mutta siitä keväämmällä lisää.

Stuttgartiinkaan ei enää ole kuin 11 päivää, ai että onkin kivaa. ;) Ja siinä välissä mä käyn vielä ystäväni häissä toisella puolella maata. Ja kun yliopistolla ei tällä kertaa todellakaan tunnettu pehmeää laskua, vapaa-ajan ongelmia ei juurikaan ole. Sen sijaan on kivaa, mä tykkään opiskella, eikä ollenkaan tunnu siltä, että tekemistä on vaikka muille jakaa.